Op zoek naar een nieuwe computer of laptop? Van een desktop tot een all-in-one pc of een 2-in-1 laptop tot gaming laptop, in ons uitgebreid assortiment vindt je altijd jouw perfecte computer.
Advies nodig voor een nieuwe Computer? Bekijk onze Computer Advies pagina
Smart devices zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ben je op zoek naar een e-Reader, dashcam, tablet of een smartphone? Bekijk ons assortiment. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Wil jij jouw computer upgraden of uitbreiden met software? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Advies nodig? Wij adviseren je graag per telefoon, email of in onze showroom.
Alles om jouw game ervaringen nog beter te maken! Je vindt bij ons de grootste gamestoelen showroom in de Benelux! Ook voor je al gaming randapparatuur ben je bij ons aan het juiste adres.
Alles voor bij je computer of laptop. Zoals een monitor, printer, scanner, toetsenbord of muis. Naast de voor de hand liggende apparaten, moet je ook denken aan mediaspelers, USB hubs, externe kaartlezers en externe DVD branders.
Vind de beste netwerkoplossingen of stel al jouw bestanden veilig met de veiligste opslagproducten, met ons uitgebreid assortiment vindt je altijd wat je zoekt!
Bij Yorcom bestel o.a. je printpapier, inktcartridges en toners. Voor andere kantoorartikelen ben je natuurlijk ook welkom bij ons!
Voor al jouw connectiviteit oplossingen. Wat je ook wilt aansluiten wij hebben de oplossing voor jou met onze kabels en converters. Staat er niet bij wat je zoekt, laat het ons weten.
Reactie binnen een paar uur.(Alleen op werkdagen)
Maandag t/m Zaterdag. Tel: +31 10 44 55 400
Je kunt bij ons terecht voor de volgende diensten:
Producten/diensten:
Vervoer:
Overige:
Heb je veel meer dan 100 pakketten en/of zijn deze erg groot? Stuur ons dan aub een dag van tevoren een e-mail, dit mede omdat wij PostNL moeten informeren voor extra ruimte. Haast? Bel met onze klantenservice voor overleg of er nog genoeg ruimte is. Doordat het volume blijft groeien kunnen niet geplande extra volumes van pakketten niet altijd dezelfde dag mee. Extra volumes van zo'n 100 pakketten die niet al te groot zijn (bijv 40x30x20cm) kunnen gewoon worden ingeleverd*. *Uitzondering is de periode rondom Black Friday en de periode voor kerst, informeer naar de mogelijkheden.
Post en pakketten die op werkdagen vóór de lichtingstijd worden afgegeven, bezorgd PostNL binnen Nederland over het algemeen de volgende dag (geen garantie). Op zaterdag worden alléén pakketten die worden afgegeven voor 15:00 uur maandag (onder voorbehoud) bezorgd. (Uiterlijk dinsdag).
Lever je zelf je pakketten af bij een PostNL-punt? Dan hebben we goed nieuws: met scan & go kun je pakketten snel en eenvoudig verzenden. Je scant dan zelf de barcode van je pakket en legt je pakket in bijvoorbeeld de rolcontainer. En als je e-mailadres bij PostNL bekend is, krijg je automatisch per e-mail de track & trace-informatie. Dat schiet op!
Postbus diensten:
Wil je bepaalde post graag apart ontvangen? Bijvoorbeeld omdat je een functie hebt bij een (sport)vereniging of stichting? Kies dan voor een Postbus. Wij zorgen ervoor dat jouw post ‘s ochtends vroeg voor je klaar ligt.
Consument: Als consument vraagt je een Postbus aan via het online PostNL aanvraagformulier . Zakelijk: Voor zakelijke aanvragen kan je telefonisch contact opnemen via: 088-8686868, of op Mijn PostNL. Heb je nog geen account voor Mijn PostNL? Maak deze dan eerst hier aan.
Een Postbus kan helaas niet meeverhuizen naar een andere locatie. Wil je ook in de buurt van jouw nieuwe adres een Postbus? Vraag dan een nieuwe Postbus aan via bovenstaande links.
Wil je naar jouw oude Postbus verstuurde zakelijke post ontvangen op je nieuwe adres? Zeg de Postbus dan niet op en laat de post doorsturen met de Zakelijke Doorzendservice. Na opzeggen van een Postbus kan er geen gebruik meer worden gemaakt van de Zakelijke Doorzendservice.
Gebruik het opzegformulier in Mijn PostNL als je een eigen account hebt. Hebe je nog geen Mijn PostNL-account, gebruik dan het opzegformulier op de PostNL website.
Het is mogelijk om jouw Postbus over te zetten op een andere naam.
Belangrijke punten bij het overdragen van een Postbus zijn: - Om een Postbus op een andere tenaamstelling te zetten heeft PostNL een schriftelijk verzoek van overdracht nodig. - Een overdracht geldt wanneer het KvK nummer verandert. Anders spreken we van een naamswijziging. - Als het KvK nummer verandert, terwijl de tekeningbevoegde/eigenaar gelijk blijft, is er ook sprake van een overdracht. Als de eigenaar hetzelfde blijft, zijn er twee keer dezelfde handtekeningen nodig. - Bij een tussentijdse overdracht vindt er geen restitutie plaats richting de oude eigenaar. - Bij faillissement is er bij een doorstart of overname altijd schriftelijke toestemming nodig van de curator.
Meer informatie over postbussen voor consumenten vindt je hier. Meer informatie over zakelijke postbussen vindt je hier.
Bij het Yorcom PostNL Business Point kan je terecht voor zowel zakelijke als particuliere post- en pakketzendingen. Onze PostNL-service biedt een efficiënte en snelle verzending van al je post en pakketten. Tevens kan je bij ons terecht voor al je RDW gerelateerde zaken en rouwpost.
Gemakkelijk je pakketten versturen en ontvangen? Dat kan bij Yorcom. Onze verzend- en ontvangstservice is op één handige locatie beschikbaar. Je kunt bij ons terecht voor verschillende verzend- en ontvangstopties, zoals het versturen van pakketten, het ophalen van je post en het retourneren van online bestellingen.
Ons deskundige team staat voor je klaar om je persoonlijk advies te geven en te helpen bij het verzenden en ontvangen van je post en pakketten. Bij ons kan je rekenen op een snelle en betrouwbare service, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over je post en/of pakketten.
Kom langs bij Yorcom en maak gebruik van onze PostNL pakketpunt & Business Point services voor alle post- en pakketzendingen. Wij helpen je graag verder.
Meest gestelde vragen PostNL Pakketpunt:
Kan Yorcom de status van mijn zending nakijken? Yorcom heeft geen inzicht in het verzendtraject en of de status van jouw zending. Zendingen die bij Yorcom worden aangeleverd door PostNL worden direct bij binnenkomst ingescand en daarvan krijg je direct bericht dat jouw pakket klaar staat om afgehaald te worden.
Indien je toch de status wenst op te vragen adviseren wij je contact op te nemen met de verzender/winkelier of via PostNL Track & Trace. Het proces bij Yorcom is volledige geautomatiseerd en betreft enkel een pakket in- of uitscannen.
Ik heb geen doos/verpakking voor het versturen. Zijn deze bij Yorcom te verkrijgen? Ja, deze zijn bij ons tegen een kleine vergoeding te verkrijgen. Wij hebben hiervoor de 4 meest voorkomende maten. Vraag in de winkel naar de mogelijkheden, je hebt al een verzenddoos vanaf € 1,50 en voor het grootste formaat van 70cm betaal je slechts € 2,95.
Deze pagina is ter ondersteuning van het Yorcom PostNL Business Point en kunnen geen rechten aan worden ontleend.