Maatregelen omtrent het Coronavirus


We vragen je rekening te houden met onderstaande als je naar onze showroom komt:

• Kom bij voorkeur alleen (gamestoelen showroom uitgezonderd).
• Houd 1,5 meter afstand, niet alleen van elkaar maar ook van onze medewerkers.
• Contante betaling worden tijdelijk niet geaccepteerd.
• Waar mogelijk plaats je bestelling vast online met de optie afhalen. (Betaal eventueel alvast met iDeal).
• Advies nodig? Stuur ons aub een e-mail, er zijn slechts enkele adviesbalies open.
• Door drukte zijn we telefonisch minder goed bereikbaar, wachttijden kunnen daardoor oplopen.



Beste klant,

Bij Yorcom staat de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en klanten voorop. De Nederlandse overheid heeft maatregelen genomen tegen de verspreiding van het Coronavirus. Ook wij vragen je aan deze maatregelen te houden, alleen op deze manier kunnen wij onze showroom op een veilige manier openhouden voor onze klanten en medewerkers.

• Openingstijden showroom
• Bezoek showroom & Gamestoelen showroom
• Betalen in de showroom
• Advies voor aankoop product
• Reparaties
• Levertijden
• Voorraden
• Contact

Openingstijden

Onze showroom is geopend, mocht daarin iets wijzigen dan vindt je de actuele informatie altijd boven aan onze website. Wij houden onze showroom open zolang dit veilig blijft voor onze medewerkers en klanten. Wij vinden het belangrijk om ondersteuning, reparaties en producten te kunnen blijven leveren aan iedereen die thuiswerkt, online school volgt en aan ieder ander die dit nodig heeft.

Bezoek van onze showroom

• Wil je onze showroom bezoeken? Kom dan bij voorkeur alleen.
• Wij laten maximaal 6 klanten tegelijkertijd toe in onze showroom en doen er alles aan om de omloop zo hoog mogelijk te houden.
• Houd 1,5 meter afstand, niet alleen van elkaar maar ook van onze medewerkers.
• Ook bij afhalen vragen wij je je product(-en) alvast online te bestellen, kies in je winkelmand voor afhalen en betaal direct online met bijvoorbeeld iDeal. Zo hebben wij en ook jij de minste handelingen en contact met (pin-)apparaten.
• Ben je verkouden of ziek? Kom niet naar de showroom, bestel via onze webshop en laat de producten opsturen of laat iemand anders langskomen.

Gamestoelen showroom (1e verdieping)

• Wij verzoeken je vriendelijk alleen in de stoelen te gaan zitten, deze liever niet te verstellen en plaats je handen bij voorkeur niet op de armleuningen.
• Advies nodig voor de aankoop van een gamestoel in onze showroom? Gelieve een van onze medewerkers beneden om advies te vragen, daar ze alleen nog achter hun adviesbalie klanten te woord staan.

Betalen in de showroom

Betaal bij afhalen in onze showroom met pin of contactloos, wij accepteren tijdelijk geen contanten.

Advies voor aankoop product

Advies nodig bij jouw aankoop? Stuur ons een e-mail, wij hebben maar enkele adviesbalies open om de afstand van 1,5 meter te kunnen waarborgen. Door onze te mailen help je mee de wachttijden in onze showroom kort te houden.

Reparaties

Je kunt nog steeds bij ons terecht voor reparaties, wel vragen wij je je apparaat van te voren goed schoon te maken. Daarnaast is het tijdelijk niet mogelijk om op reparaties te wachten.

Levertijden

Producten die niet op voorraad zijn hebben (onder de groene "in winkelmand" knop) een levertijd indicatie, door het Coronavirus kunnen levertijden toch anders zijn dan aangegeven. Uiteraard proberen we deze zo goed mogelijk up-to-date te houden. Mocht een product een langere levertijd hebben dan afgegeven op onze website dan krijg je uiteraard daar bericht over van ons.. Uiteraard kijken we dan samen naar een alternatief en je mag ook altijd contact met ons opnemen over levertijden. Door de aanhoudende online drukte kan jouw bestelling een dag later aankomen met PostNL dan dat je gewend bent.

Voorraden

Wij leveren producten op onze website uit eigen magazijn, dit betekend dat wanneer je een product op voorraad ziet (te zien onder de groene "in winkelmand" knop als er staat "Op voorraad") je deze direct kunt afhalen in onze showroom. Ook bij afhalen vragen wij je je product(-en) alvast online te bestellen (hiermee help je ons met kortere wachttijden), kies in je winkelmand voor afhalen en betaal eventueel direct online met bijvoorbeeld iDeal. Zo hebben wij en ook jij de minste handelingen en contact met (pin-)apparaten en is het product tevens voor jou gereserveerd. (M.u.v. gelijktijdige bestellingen of onverhoopt een voorraadverschil, uiteraard kijken we dan samen naar een mogelijke oplossing).

Contact

Onze klantenservice staat gewoon voor je klaar, wel kan het zijn dat door drukte en/of onderbezetting wij tijdelijk telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Stuur dan gerust een e-mail met je vraag naar onze online klantenservice.